Czytanie w podskokach. Jak ruch, rym i rytm wpływają na naukę czytania?

Małgorzata Swędrowska

Autor: Małgorzata Swędrowska

Dodano: 25 stycznia 2019
Szkolenie certyfikowane
0:00czas trwania

Podczas szkolenia nauczyciel dowiaduje się, jak zmotywować dzieci do samodzielnego sięgania po książki.

Jeśli zastanawiasz się, jak dotrzeć do uczniów, którym nauka nie sprawia przyjemności, skorzystaj z autorskich porad Małgorzaty Swędrowskiej. W szkoleniu m.in.:
  • Dlaczego ruch jest taki ważny?
  • Wyrabianie gotowości do nauki czytania.
  • Przykłady rymowanek.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 25 stycznia 2019

Autor: Małgorzata Swędrowska

Od 19 lat nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i wychowania przedszkolnego, wykładowca na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu, trener PSPiA KLANZA, twórca koncepcji czytania wrażeniowego, animator warsztatów literackich i spotkań z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym i przedszkolnym.

Tematyka

Sprawdź inne serwisy