O zakazywaniu inaczej – metoda analizy transakcyjnej

Anna Kiełczewska

Autor: Anna Kiełczewska

Dodano: 29 października 2018

Nauczyciele zakazują, a nastolatki sprzeciwiają się. Czy zawsze musimy stać po przeciwnej stronie? Czy istnieje szansa na porozumienie? Dowiedz się, jak rozmawiać z uczniami o zakazach metodą analizy transakcyjnej – w warsztatach dla nauczycieli.

Podgląd dokumentów:

Pozostało jeszcze 98% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 29 października 2018

Autor: Anna Kiełczewska

Wychowawca, nauczyciel, trener rozwoju osobistego, autorka licznych publikacji z zakresu wychowania, pedagogiki i psychologii. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą i rodzicami w szkołach polskich i holenderskich.

Tematyka

Sprawdź inne serwisy