Czytanie w podskokach. Jak ruch, rym i rytm wpływają na naukę czytania?

Małgorzata Swędrowska

Autor: Małgorzata Swędrowska

Dodano: 25 stycznia 2019
Czytanie w podskokach

Podczas e-szkolenia poznasz kilka pomysłów, jak zmotywować dzieci do samodzielnego sięgania po książki.

 
Jeśli zastanawiasz się, jak dotrzeć do uczniów, którym nauka nie sprawia przyjemności, skorzystaj z autorskich porad Małgorzaty Swędrowskiej. W szkoleniu m.in.:
  • Dlaczego ruch jest taki ważny?
  • Wyrabianie gotowości do nauki czytania.
  • Przykłady rymowanek.

Uwaga, to jest tylko początek artykułu
Aby zobaczyć całość, zaloguj się lub załóż konto.

Już teraz przetestuj portal
za darmo

  • Inspirujące artykuły, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
  • Profesjonalne narzędzia do zajęć specjalistycznych i scenariuszy na zajęcia
    z uczniami, rodzicami i nauczycielami
  • Bogata baza porad udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych
    i prawników
Załóż konto testowe »

Masz już dostęp?
Zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła
Dodano: 25 stycznia 2019

Autor: Małgorzata Swędrowska

Od 19 lat nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i wychowania przedszkolnego, wykładowca na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu, trener PSPiA KLANZA, twórca koncepcji czytania wrażeniowego, animator warsztatów literackich i spotkań z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym i przedszkolnym.

Biblioteka pedagoga

Sprawdź inne nasze serwisy
Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych
wiper-pixel