Od 25 maja w szkoły rozpoczną swoją działalność na nowych zasadach – dzieci w małych grupach będą mogły korzystać z zajęć opiekuńczo-wychowawczych z elementami dydaktyki. Czeka je jednak ogrom zmian, których na pewno się nie spodziewają, jak np. dalsze oddzielenie od części kolegów, którzy zostaną w domach z woli rodzica lub zwyczajnie zostaną przydzieleni do innej grupy. Innymi niespodziankami mogą być zmiany w organizacji życia klasy – unikanie bezpośredniego kontaktu wśród dzieci, zabaw które wymagają zbliżania się, restrykcyjne dbanie o higienę. Scenariusz ma na celu ułatwienie grupie przejście przez adaptację do nowych realiów poprzez wzmocnienie umiejętności interpersonalnych i zintegrowanie grupy.
Pozostało jeszcze 91 % treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu ePedagogika – czekają na Ciebie:
- Profesjonalne narzędzia do zajęć specjalistycznych i scenariusze na zajęcia z uczniami, rodzicami i nauczycielami
- Inspirujące artykuły, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
- Bogata baza porad udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych
i prawników
Uzyskaj dostęp do portalu »
Masz już dostęp?Zaloguj się
Autor: Natalia Perek
Psycholog, absolwentka psychologii klinicznej i zdrowia na Uniwersytecie Łódzkim. Ukończyła dwustopniowe Studium Pomocy Psychologicznej i Interwencji Kryzysowej Instytutu Psychologii Zdrowia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego oraz Podyplomowy Kurs Arteterapii Polskiego Instytutu Ericksonowskiego. Pracuje w Oddziale Psychiatrii Dziecięcej i Poradni Zdrowia Psychicznego w Szpitalu im. dr J.Babińskiego w Łodzi.