Przykład arkusza nominacji dla uczniów uzdolnionych przyrodniczo

Autor: Urszula Grygier

Dodano: 20 lutego 2019

Wyróżnionych zostało pięć obszarów znamionujących uzdolnienia w danym przedmiocie: (1) wiedza, (2) umiejętności, (3) aktywność, związana z zainteresowaniami i samodzielną pracą, (4) twórcze podejście do problemów oraz (5) światopogląd, związany z ogólną postawą i przekonaniami, powodującymi zaangażowanie w działalność w dziedzinie przyrodniczej. Liczba obserwowalnych zachowań w każdym z obszarów nie jest taka sama. Jest to związane z różnorodnością aktywności oraz z wiekiem uczniów.


 

Pozostało jeszcze 90% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 20 lutego 2019

Autor: Urszula Grygier

Doradca metodyczny ds. wspomagania szkół i przedszkoli w Gminie Miejskiej Kraków. Nauczyciel dyplomowany biologii, przyrody oraz oligofrenopedagog. Rzeczoznawca MEN w sprawie dopuszczania do użytku szkolnego podręczników nauczania. Autorka licznych artykułów oraz pu-blikacji książkowych z zakresu dydaktyki przyrody i biologii oraz problemów związanych z kształceniem uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Autorka nagrodzonego przez ORE programu nauczania biologii na III i IV etap edukacyjny oraz współautorka publikacji dotyczącej rozwijania uzdolnień przyrodniczych uczniów. Egzaminator części matematyczno-przyrodniczej egzaminu gimnazjalnego oraz konstruktor zadań egzaminacyjnych. Edukator oraz trener w oświa-cie.

Tematyka

Sprawdź inne serwisy