Celem warsztatu jest przekazanie wiedzy na temat sposobu funkcjonowania uczniów z różnymi problemami wzrokowymi. W trakcie szkolenia zostają poruszone tematy związane z adaptacją przestrzeni szkolnej i miejsca pracy ucznia, sposobu korzystania z pomocy optycznych i wykorzystania pomocy nieoptycznych.
Pozostało jeszcze 96% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Autor: Aleksandra Byczek
Absolwentka edukacji i rehabilitacji osób niewidomych i słabowidzących na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Od kilku lat współpracuje z Biurem ds. Osób Niepełnosprawnych UW przy adaptacji podręczników szkolnych do potrzeb uczniów z dysfunkcją wzroku. Jest również sekretarzem w Fundacji CEDUNIS, działającej na rzecz uczniów z problemami wzrokowymi. Swoją wiedzę i umiejętności wykorzystywała w pracy z dziećmi jako nauczyciel świetlicy w szkole dla dzieci słabowidzących oraz współpracując z instytucjami przy dostosowaniu materiałów do potrzeb osób z dysfunkcją wzroku.