Scenariusz zajęć: Uczymy nastolatki lepiej się uczyć

Autor: Magdalena Goetz

Dodano: 14 listopada 2018

Efektywne uczenie się to umiejętność kluczowa dla wyników osiąganych przez młodzież w szkole. Tymczasem wiele uczennic i uczniów popełnia na tej płaszczyźnie istotne błędy mogące nawet znacznie zmniejszać efektywność procesu uczenia się; często nie znają też pomocnych w zdobywaniu wiedzy i umiejętności metod i technik. Proponowane zajęcia mają na celu przekazanie uczestnikom wiedzy o podstawowych zasadach skutecznego uczenia się oraz rozwijanie konkretnych, najważniejszych metod i technik uczenia się.

Podgląd dokumentów:

Pozostało jeszcze 99 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uwaga, to jest tylko początek artykułu
Aby zobaczyć całość, zaloguj się lub załóż konto.

Już teraz przetestuj portal
za darmo

  • Inspirujące artykuły
  • Scenariusze zajęć z uczniami, nauczycielami i rodzicami
  • Baza porad udzielanych przez prawników, pedagogów szkolnych i innych nauczycieli specjalistów
  • Aktualności prawne
Załóż konto testowe »

Masz już dostęp?
Zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 14 listopada 2018

Autor: Magdalena Goetz

Psycholożka, psychoterapeutka poznawczo-behawioralna, członkini Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Poznawczej i Behawioralnej, trenerka umiejętności interpersonalnych, a także autorka wielu publikacji z zakresu psychologii pracy, psychologii wychowawczej, relacji międzyludzkich oraz zdrowia psychicznego.

Biblioteka pedagoga

Sprawdź inne nasze serwisy
Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych
wiper-pixel