Skąd się biorą uczucia i emocje – i dlaczego aż tyle ich jest w ciągu dnia, jak sobie z nimi radzić

Izabella Lutze

Data publikacji: 4 stycznia 2018 r.

Znajomość przebiegu procesu dojrzewania, kluczowych dla niego zadań rozwojowych i potrzeb nastolatków pozwala na zrozumienie m.in. konieczności nabywania przez młodzież niezależności emocjonalnej od osób dorosłych, rodziców i ułatwia im przechodzenie przez okres „buntu” i rozterek, umożliwiając budowanie więzi z przyjaciółmi i bliskimi osobami. Uczniowie podczas zajęć nauczą się rozpoznawać i nazywać uczucia i emocje, a także dowiedzą się, jak z nimi sobie radzić.

Zyskaj dostęp do portalu ePedagogika.pl

Przetestuj portal za darmo

Skorzystaj z:

  • PROFESJONALNYCH narzędzi do zajęć specjalistycznych i scenariuszy na zajęcia z uczniami, rodzicami i nauczycielami
  • INSPIRUJĄCYCH artykułów, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
  • BOGATEJ BAZY PORAD udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych i prawników
Załóż konto testowe »

Masz już dostęp? Zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Tematyka

Biblioteka pedagoga

Sprawdź inne nasze serwisy
Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych
wiper-pixel