Edukacja włączająca: Reguły, czyli to, co nam NIE służy

Katarzyna  Stępniak

Autor: Katarzyna Stępniak

Dodano: 3 września 2018

Każda grupa powinna kierować się ustalonymi zasadami. To szczególnie ważne, by pracę z nową klasą rozpocząć od wspólnego stworzenia reguł. To, w jaki sposób nauczyciel poprowadzi pracę z grupą od początku, będzie miało istotne znaczenie dla jej dalszego funkcjonowania. Zaproponowany scenariusz to materiał, który może posłużyć jako inspiracja do pracy z uczniami nad regułami grupowymi, których tworzenie to podbudowa dla dalszego kreowania klasy jako wspólnoty.

Pozostało jeszcze 93% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 3 września 2018

Autor: Katarzyna Stępniak

Pedagog, andragog, edukator, nauczyciel akademicki. Obecnie kierownik Wydziału Specjalnych Potrzeb Edukacyjnych ORE. Ekspert merytoryczny w projekcie „Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym”. Trener w obszarze dotyczącym pomocy psychologiczno-pedagogicznej oraz planowania i udzielania wsparcia dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.

Tematyka

Sprawdź inne serwisy