Edukacja włączająca: Reguły, czyli to, co nam NIE służy

Katarzyna  Stępniak

Autor: Katarzyna Stępniak

Dodano: 3 września 2018

Każda grupa powinna kierować się ustalonymi zasadami. To szczególnie ważne, by pracę z nową klasą rozpocząć od wspólnego stworzenia reguł. To, w jaki sposób nauczyciel poprowadzi pracę z grupą od początku, będzie miało istotne znaczenie dla jej dalszego funkcjonowania. Zaproponowany scenariusz to materiał, który może posłużyć jako inspiracja do pracy z uczniami nad regułami grupowymi, których tworzenie to podbudowa dla dalszego kreowania klasy jako wspólnoty.

Pozostało jeszcze 93 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uwaga, to jest tylko początek artykułu
Aby zobaczyć całość, zaloguj się lub załóż konto.

Już teraz przetestuj portal
za darmo

  • Inspirujące artykuły, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
  • Profesjonalne narzędzia do zajęć specjalistycznych i scenariuszy na zajęcia
    z uczniami, rodzicami i nauczycielami
  • Bogata baza porad udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych
    i prawników
Załóż konto testowe »

Masz już dostęp?
Zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła
Dodano: 3 września 2018

Autor: Katarzyna Stępniak

Pedagog, andragog, edukator, nauczyciel akademicki. Obecnie kierownik Wydziału Specjalnych Potrzeb Edukacyjnych ORE. Ekspert merytoryczny w projekcie „Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym”. Trener w obszarze dotyczącym pomocy psychologiczno-pedagogicznej oraz planowania i udzielania wsparcia dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.

Biblioteka pedagoga

Sprawdź inne nasze serwisy
Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych
wiper-pixel