Celem zajęć jest kształtowanie u uczniów postaw tolerancji i akceptacji dla odmienności. Podczas zajęć uczniowie będą poddawali analizie własne przekonania dotyczące różnic fizycznych i psychicznych u ludzi.
Pozostało jeszcze 90% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Autor: Grażyna Pazura
Biolog, socjoterapeuta, terapeuta behawioralno-poznawczy dzieci i młodzieży, mediator. Lubię nawiązywać kontakty z ludźmi i prowadzić długie rozmowy. Poznawanie innych od lat umożliwia mi też prowadzenie warsztatów psychoedukacyjnych, treningów, szkoleń. Od lat jestem wierną fanką radia, które miałam szczęście poznać „od środka” – współpracowałam z „Trójką”, „Radiem dla Ciebie”, „Radiostacją”. Wolny czas najchętniej spędzam jeżdżąc na rowerze, wędrując po górach, spacerując po lasach i łąkach. Mój świat wypełniają dźwięki muzyki, śpiew ptaków i szum drzew