Co to jest za miejsce? Komunikowanie się w różnych miejscach świadczących usługi

Katarzyna Okólska

Autor: dr Katarzyna Miśkiewicz

Dodano: 26 października 2022

Karta pracy dla uczniów klas VII-VIII, w tym dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim. Zadaniem ucznia jest przyporządkowanie nazw miejsc, w których świadczone są usługi do dialogów osób, w nich przebywających. Ćwiczenie wpisuje się w obszar zajęć rozwijających kompetencje społeczne.

Cele:
  • doskonalenie umiejętności formułowania komunikatów charakterystycznych dla wybranych miejsc świadczących usługi
  • rozwijanie zdolności rozpoznawania wybranych miejsc świadczących usługi
Komentarz: przed rozpoczęciem wykonywania ćwiczenia warto omówić każde miejsce po kolei, żeby mieć pewność, że uczestnicy zajęć je rozpoznają.

Podgląd dokumentów:

Pozostało jeszcze 57% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Tematyka

Sprawdź inne serwisy