Mniej znaczy więcej – o zadawaniu uczniom prac domowych

Anna Kiełczewska

Data publikacji: 16 maja 2018 r.

Scenariusz warsztatu dla nauczycieli. Uczestnicy badają skuteczność prac domowych z różnych przedmiotów. Poszukują sposobów lepszego planowania i konstruowania zadań domowych, które uczniowie mogą wykonać w krótszym czasie i z większym sukcesem. Celem ogólnym zajęć jest przyjęcie spójnego systemu regulującego pracę uczniów w szkole i w domu.

Zyskaj dostęp do portalu ePedagogika.pl

Przetestuj portal za darmo

Skorzystaj z:

  • PROFESJONALNYCH narzędzi do zajęć specjalistycznych i scenariuszy na zajęcia z uczniami, rodzicami i nauczycielami
  • INSPIRUJĄCYCH artykułów, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
  • BOGATEJ BAZY PORAD udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych i prawników
Załóż konto testowe »

Masz już dostęp? Zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Tematyka

Biblioteka pedagoga

Sprawdź inne nasze serwisy
Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych
wiper-pixel