Informacja o funkcjonowaniu dziecka zdolnego w grupie przedszkolnej

Dodano: 7 listopada 2019

Wczesna identyfikacja zdolności dziecka pozwala na właściwe dostosowanie metod i form pracy oraz odpowiednią organizację pomocy psychologiczno-pedagogicznej ukierunkowanej na rozwijanie zdolności. Zapoznaj się z przykładową informacją o funkcjonowaniu dziecka zdolnego w grupie przedszkolnej, którą należy opracować m.in. na prośbę specjalistów z poradni psychologiczno-pedagogicznej.

Pozostało jeszcze 48 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uwaga, to jest tylko początek artykułu
Aby zobaczyć całość, zaloguj się lub załóż konto.

Już teraz przetestuj portal
za darmo

  • Inspirujące artykuły
  • Scenariusze zajęć z uczniami, nauczycielami i rodzicami
  • Baza porad udzielanych przez prawników, pedagogów szkolnych i innych nauczycieli specjalistów
  • Aktualności prawne
Załóż konto testowe »

Masz już dostęp?
Zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Biblioteka pedagoga

Sprawdź inne nasze serwisy
Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych
wiper-pixel