Informacja o funkcjonowaniu dziecka zdolnego w grupie przedszkolnej

Dodano: 7 listopada 2019

Wczesna identyfikacja zdolności dziecka pozwala na właściwe dostosowanie metod i form pracy oraz odpowiednią organizację pomocy psychologiczno-pedagogicznej ukierunkowanej na rozwijanie zdolności. Zapoznaj się z przykładową informacją o funkcjonowaniu dziecka zdolnego w grupie przedszkolnej, którą należy opracować m.in. na prośbę specjalistów z poradni psychologiczno-pedagogicznej.

Pozostało jeszcze 60% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Tematyka

Sprawdź inne serwisy