ocena efektywności

Ocena efektywności zajęć rewalidacyjnych może być wymagana częściej niż dwa razy w roku

Ocena efektywności zajęć rewalidacyjnych może być wymagana częściej niż dwa razy w roku

Przepisy o organizowaniu kształcenia, wychowania i opieki dla uczniów z niepełnosprawnością mówią, że co najmniej dwa razy w roku zespół dokonuje WOPFU. Nie oznacza to jednak, że oceny pomocy udzielanej uczniowi nie można dokonywać częściej. W szczególności ocena efektywności zajęć rewalidacyjnych może być dokonywana częściej niż dwa razy w roku. Sprawdź, jakie są cele oceny i jak często jej dokonywać.

Oceny efektywności zajęć rewalidacyjnych należy dokonywać odpowiednio do potrzeb, nie rzadziej niż dwa razy w ciągu roku szkolnego. Dokonuje się jej w związku z oceną efektywności indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego i oraz okresową wielospecjalistyczną oceną poziomu funkcjonowania ucznia.
Ocena efektywności zajęć rewalidacyjnych ma na celu sprawdzenie i monitorowanie postępów uczniów oraz ocenę skuteczności podejmowanych działań.

Z artykułu dowiesz się:

  • Jakie są cele oceny efektywności zajęć rewalidacyjnych?
  • Jak często przeprowadzać ocenę oddziaływań kierowanych do uczniów?  
  • W jakim terminie oceniać efektywność zajęć rewalidacyjnych?
  • Czy ocena skuteczności rewalidacji dla ucznia z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego może być przeprowadzona w każdy, czasie?
  • Kto decyduje o częstotliwości oceny efektywności zajęć?
  • Co powinna zawierać ocena efektywności zajęć rewalidacyjnych?
Ocena efektywności indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego (IPET)

Ocena efektywności indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego (IPET)

Sprawdź inne serwisy