Wnioski do dalszej pracy z uczniem w ocenie postępów ucznia objętego pomocą psychologiczno-pedagogiczną pedagogicznej – przykłady

Dodano: 30 listopada 2023
  Wnioski do dalszej pracy z uczniem w ocenie postępów ucznia objętego pomocą psychologiczno-pedagogiczną pedagogicznej – przykłady

Jednym z ważniejszych obowiązków nauczycieli udzielających pomocy psychologiczno-pedagogicznej jest formułowanie wniosków dotyczących dalszej pracy z uczniem. W artykule wyjaśniamy, na jakiej podstawie i w jaki sposób formułować wnioski do dalszej pracy z uczniem w ocenie postępów ucznia objętego pomocą psychologiczno-pedagogiczną.

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Jakie są cele oceny efektywności udzielanej pomocy psychologiczno-pedagogicznej?
  • Jak często należy dokonywać oceny efektywności udzielanej pomocy psychologiczno-pedagogicznej?
  • Co należy uwzględnić przy ocenie efektywności udzielanej pomocy psychologiczno-pedagogicznej?
  • Jak formułować wnioski do dalszej pracy z uczniem objętym pomocą psychologiczno-pedagogiczną?
  • Jakie przykładowe wnioski wynikające z oceny postępów ucznia można wpisać do dziennika?
  • Kiedy i dlaczego może być konieczne przeprowadzenie pogłębionej diagnozy ucznia?

Pozostało jeszcze 92% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Tematyka

Sprawdź inne serwisy