Ocena efektywności pomocy psychologiczno-pedagogicznej

Małgorzata Celuch

Autor: Małgorzata Celuch

Dodano: 9 czerwca 2022
Ocena efektywności pomocy psychologiczno-pedagogicznej

W związku z udzielaniem pomocy psychologiczno-pedagogicznej należy dokonywać oceny jej efektywności i oceny postępów uczniów. W pierwszej kolejności podsumowania powinni dokonać nauczyciele i specjaliści. Na podstawie dokonanej przez nich oceny, dyrektor przeprowadzi ocenę pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole. Wyjaśniamy, na co zwracać uwagę.

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Jak często nauczyciele powinni dokonywać oceny efektywności pomocy psychologiczno-pedagogicznej?
  • Jakie dokumenty brać pod uwagę dokonując oceny efektywności pomocy psychologiczno-pedagogicznej?
  • Czy dyrektor może zobowiązać nauczycieli do wypełniania arkusza oceny efektywności pomocy udzielanej w szkole?

Przeczytaj również:

Pozostało jeszcze 87% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 9 czerwca 2022

Autor: Małgorzata Celuch

Nauczyciel matematyki i informatyki z 20-letnim stażem. Wicedyrektor zespołu szkół. Czynny egzaminator i współorganizator międzyszkolnych konkursów matematycznych. Autor wielu publikacji oświatowych i narzędzi pomocnych w pracy dyrektora

Tematyka

Sprawdź inne serwisy