W związku z udzielaniem pomocy psychologiczno-pedagogicznej należy dokonywać oceny jej efektywności i oceny postępów uczniów. W pierwszej kolejności podsumowania powinni dokonać nauczyciele i specjaliści. Na podstawie dokonanej przez nich oceny, dyrektor przeprowadzi ocenę pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole. Wyjaśniamy, na co zwracać uwagę.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Jak często nauczyciele powinni dokonywać oceny efektywności pomocy psychologiczno-pedagogicznej?
- Jakie dokumenty brać pod uwagę dokonując oceny efektywności pomocy psychologiczno-pedagogicznej?
- Czy dyrektor może zobowiązać nauczycieli do wypełniania arkusza oceny efektywności pomocy udzielanej w szkole?
Przeczytaj również:
Pozostało jeszcze 87% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Autor: Małgorzata Celuch
Nauczyciel matematyki i informatyki z 20-letnim stażem. Wicedyrektor zespołu szkół. Czynny egzaminator i współorganizator międzyszkolnych konkursów matematycznych. Autor wielu publikacji oświatowych i narzędzi pomocnych w pracy dyrektora