Efektywność pomocy psychologiczno-pedagogicznej

Bożena Winczewska

Autor: Bożena Winczewska

Dodano: 4 maja 2022
Efektywność pomocy psychologiczno-pedagogicznej 2021/2022

Koniec roku szkolnego to czas na zaplanowanie pracy związanej z podsumowaniem efektów pomocy psychologiczno-pedagogicznej w przedszkolu i szkole. Za podsumowanie odpowiedzialny jest dyrektor, który ocenia pracę nauczycieli i specjalistów. Sprawdź, jak ocenić efektywność pomocy psychologiczno-pedagogicznej udzielanej w szkole.

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Kto odpowiada za podsumowanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole
  • Jakie aspekty brać pod uwagę podczas oceny efektywności pomocy psychologiczno-pedagogicznej
  • Które materiały i dokumenty poddać analizie, aby ocenić skuteczność pomocy psychologiczno-pedagogicznej
  • Jak wykorzystać zebrane informacje do podniesienia jakości i skuteczności pomocy w kolejnym roku
  • Czy w podsumowaniu efektywności pomocy psychologiczno-pedagogicznej brać pod uwagę pomoc udzielaną uczniom z Ukrainy?

Pozostało jeszcze 95% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 4 maja 2022

Autor: Bożena Winczewska

W latach 1995-2007 dyrektor Wydziału Wychowania i Kształcenia Specjalnego Kuratorium Oświaty w Warszawie, specjalista prawa oświatowego

Tematyka

Sprawdź inne serwisy