Autor: Marzenna Czarnocka
Dodano: 14 października 2022
Przepisy dotyczące zasad organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej wskazują na obowiązek oceniania efektywności udzielonej pomocy i formułowania wniosków dotyczących dalszych działań mających na celu poprawę funkcjonowania ucznia. Przepis dotyczy jednak tylko nauczycieli udzielających pomocy w konkretnych, wskazanych z rozporządzeniu formach. Czy to oznacza, że nauczyciele nie muszą oceniać efektywności bieżącej pracy z uczniem, dla którego nie organizuje się dodatkowych form pomocy? Sprawdź, na kim spoczywa obowiązek oceniania efektywności pomocy udzielanej uczniom w czasie bieżącej pracy.
Z artykułu dowiesz się m.im.:
- Którzy nauczyciele muszą dokonywać oceny efektywności pomocy psychologiczno-pedagogicznej w czasie bieżącej pracy
- Czy konieczna jest ocena efektywności pomocy psychologicznoo-pedagogicznej udzielanej w czasie bieżącej pracy z uczniem
Pozostało jeszcze 80% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Dodano: 14 października 2022
Autor: Marzenna Czarnocka
Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.