nauczanie zdalne

Zmiany w organizacji praktycznej nauki zawodu od 29 marca 2021 r.

Archiwalny Zmiany w organizacji praktycznej nauki zawodu od 29 marca 2021 r.

AKTUALIZACJA! Praktyczna nauka zawodu – zasady obowiązujące od 26 kwietnia 2021. Poznaj nowe przepisy!

Obowiązujące od 29 marca 2021 r. ograniczenie funkcjonowania jednostek systemu oświaty dotyczy również praktycznej nauki zawodu w szkołach i placówkach prowadzących kształcenie zawodowe. Zmiany dotyczą także uczniów szkół branżowych I stopnia. Sprawdź, jakie zasady obowiązują od 29 marca 2021 r.

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • W których szkołach i w odniesieniu do których uczniów zajęcia z zakresu praktycznej nauki zawodu muszą odbywać się z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość
  • Co w organizacji praktycznej nauki zawodu zmieniło się 19 kwietnia 2019 r.
  • Czy pracownicy młodociani są zobowiązani do świadczenia pracy u pracodawców
Zmiany w organizacji zajęć w szkole od 22 marca 2021 roku

Archiwalny Zmiany w organizacji zajęć w szkole od 22 marca 2021

Aktualizacja! Zasady nauczania hybrydowego od 26 kwietnia 2021

Od 22 marca 2021 r. uczniowie wszyscy szkół ogólnodostępnych wrócili do nauki z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość. Już w dniu ogłoszenia ponownego zawieszenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty, rodzice najmłodszych uczniów zaczęli zwracać się do dyrektorów z wnioskami o zorganizowanie nauczania na terenie szkoły. Jakie warunki muszą zostać spełnione, aby zorganizować lekcje w szkole? Sprawdź, jakie zmiany w organizacji zajęć w szkole wprowadziło nowe rozporządzenie ogłoszone 26 marca 2021 r.


Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Co zmieniło wejście w życie nowego rozporządzenia z 26 marca 2021 r. w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19
  • Kiedy dyrektor musi zorganizować dla uczniów lekcje w szkole w trybie stacjonarnym
  • Czy zaświadczenie od lekarza obliguje do zapewnienia uczniowi lekcji stacjonarnych
  • Dla których uczniów dyrektor musi, a dla których może zorganizować zdalne lekcje na terenie szkoły
  • Na co zwracać uwagę i jakich argumentów używać podczas rozmowy z rodzicami żądającymi „przywrócenia” stacjonarnych lekcji

Przeczytaj również:

Sprawdź inne serwisy