Nauczyciele wykonujący pracę zdalną w większości wykorzystują do tego celu prywatny sprzęt komputerowy, a wszyscy zużywają energię elektryczną naliczaną na prywatne rachunki. Nie ulega wątpliwości, że kilka miesięcy prowadzenia zajęć z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość spowodowało podwyższenie miesięcznych opłat. Czy udowodnienie tego faktu może stanowić podstawę do otrzymania ekwiwalentu?
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Czy nauczycielowi pracującemu zdalnie w domu należy się ekwiwalent za korzystanie z prywatnego sprzętu oraz zużycie energii elektrycznej w domu
- Jakie przepisy regulują zasady pracy z poza miejscem stałego jej wykonywania
Pozostało jeszcze 70% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Autor: Michał Kowalski
Radca prawny, redaktor Portalu Oświatowego. Specjalista z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz prawa oświatowego. Prowadzi kancelarię, w ramach której udziela pomocy prawnej zarówno nauczycielom, jak i dyrektorom i innym pracownikom szkół. Od kilku lat współpracuje ze Związkiem Nauczycielstwa Polskiego.