Karta pracy dla uczniów szkół ponadpodstawowych. Uczeń zapoznaje się z różnymi typami osobowości, a następnie wykonuje polecenia.
Karta pracy na zajęcia o nazywaniu uczuć dla 6-7-latków. Zadaniem dzieci jest połączenie w pary zdjęć przedstawiających problem i możliwe rozwiązanie.
Karta pracy na zajęcia o nazywaniu uczuć dla 6-7-latków. Zadaniem dzieci jest połączenie zdjęć w pary.
Karta pracy na zajęcia o nazywaniu uczuć dla 6-7-latków. Zadaniem dzieci jest odegranie scenek z wylosowanych karteczek.
Karta pracy na zajęcia o nazywaniu uczuć dla 6-7-latków. Zadaniem dzieci jest ułożeie obrazków tak, żeby utworzyły historyjkę.
Karta pracy o nazywaniu uczuć dla 6-7-latków. Zadaniem dziecka jest nazwanie uczucia na zdjęciu i narysowanie, co można zrobić, gdy ktoś tak się czuje.
Karta pracy na zajęcia o nazywaniu uczuć dla 6-7-latków. Zadaniem dziecka jest narysowanie siebie zadowolonego, smutnego oraz narysowanie, co pomaga, gdy jest smutne w przedszkolu.
Karta pracy na zajęcia o nazywaniu uczuć dla 6-7-latków. Zadaniem dzieci jest narysowanie, co lubią u siebie najbardziej.
Karta pracy na zajęcia o nazywaniu uczuć dla 6-7-latków. Zadaniem dziecka jest zakreślenie odczuwanych uczuć i narysowanie sytuacji, które do nich doprowadziły.
Karta pracy na zajęcia o nazywaniu uczuć dla 6-7-latków. Zadaniem dzieci jest narysowanie na listku, za co lubią kolegów.
Karta pracy na zajęcia o nazywaniu uczuć dla 6-7-latków. Zadaniem dzieci jest narysowanie, co kojarzy im się ze słowami „przyjaźń” i „wstyd”.
Karta pracy na zajęcia o nazywaniu uczuć dla 6-7-latków. Zadaniem dzieci jest narysowanie sytuacji, w których doświadczają podanych uczuć.
Scenariusz i zawarte w nim pytania dla uczniów dają możliwość przemyślenia podejmowanych przez siebie decyzji i rozpoznania motywacji, jakie nami kierują podczas podejmowania wyborów.
© ePedagogika.pl - Portal dla pedagogów i wychowawców z pasją.