Dziecko trzyletnie zazwyczaj jest gotowe do podjęcia kolejnego wyzwania w swoim życiu, jakim jest rozpoczęcie przygody z przedszkolem. Przeważnie ma większe szanse na adaptację, gdy jest dziewczynką, dysponuje bogatym zasobem słów oraz posiada wysoki poziom rozwoju psychoruchowego, który pozwala na szybszą orientację w nowym otoczeniu.
Pozostało jeszcze 97 % treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu ePedagogika – czekają na Ciebie:
- Profesjonalne narzędzia do zajęć specjalistycznych i scenariusze na zajęcia z uczniami, rodzicami i nauczycielami
- Inspirujące artykuły, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
- Bogata baza porad udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych
i prawników
Uzyskaj dostęp do portalu »
Masz już dostęp?Zaloguj się
Autor: Małgorzata Swędrowska
Od 19 lat nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i wychowania przedszkolnego, wykładowca na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu, trener PSPiA KLANZA, twórca koncepcji czytania wrażeniowego, animator warsztatów literackich i spotkań z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym i przedszkolnym.