Utrwalanie [ś] w nagłosie i w śródgłosie. Karta pracy dla uczniów klas 1-3. Plątaninki sylabowe. Prosimy dziecko, aby zaczynając od początkowych sylab, prześledziło plątaninki, odczytując po kolei sylaby i wyrazy, a potem zdania z głoską [ś], które powstaną.
Utrwalanie [ś] w wyrazach. Karta pracy dla uczniów klas 4-7 szkoły podstawowej i gimnazjum. Wszystkie wyrazy użyte w ćwiczeniu zawierają głoskę [ś], nie występują w nich inne głoski dentalizowane ani [r]. Jest to materiał językowy służący utrwalaniu prawidłowej artykulacji [ś]. Uczniowie układają jak największą ilość wyrazów z podanych liter.
W ramach programu szkoły podstawowe zostaną wyposażone w tablice interaktywne, projektory, głośniki oraz interaktywne monitory dotykowe.
Scenariusz warsztatu dla rodziców starszych uczniów szkoły podstawowej. Zajęcia pokazują rodzicom, jak wchodzić w lepsze relacje z dorastającymi dziećmi. Uczą, jak mądrze stawiać im wymagania i skutecznie komunikować się z nimi.
Scenariusz warsztatu dla rodziców młodszych uczniów szkoły podstawowej. Zajęcia uczą, jak radzić sobie z odwiecznym problemem nieposłuszeństwa dzieci i jak nawiązywać z nimi relację opartą na wzajemnym zrozumieniu i zaufaniu.
Scenariusz dla klas I-III rozwijający umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji z rówieśnikami oraz radzenia sobie z emocjami.
Nauczyciel realizujący nauczanie indywidualne w zakresie danego przedmiotu powinien mieć takie same kwalifikacje, jak nauczyciel realizujący takie zajęcia w zwykłym trybie. Czy powinien posiadać kwalifikacje z zakresu pedagogiki specjalnej?
Scenariusz zajęć dla dzieci młodszych klas szkoły podstawowej, kształtujący umiejętność rozpoznawania, rysowania figur geometrycznych i porównywania ich wielkości. W czasie zajęć dzieci przekonają się, jak ważna jest umiejętność takiego przedstawiania figur na rysunku, aby nie powodować pozornej ich deformacji.
Od nowego roku szkolnego w klasach VII szkoły podstawowej będą realizowane zajęcia z zakresu doradztwa zawodowego. Czy są wytyczne do realizacji tych zajęć? Sprawdź!
Gra ćwicząca funkcje wzrokowe i pamięć. Do wykorzystania na zajęciach indywidualnych lub w grupie. Gra dla dzieci w wieku 5-8 lat.
Zabawa dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Układanie puzzli ćwiczy funkcje wzrokowe, myślenie logiczne oraz orientację przestrzenną.
Grafomotoryka. Zadaniem dziecka jest pokolorowanie obrazka zgodnie z kodem.
Ćwiczenie z wykorzystaniem butów, wody, gumki, kluczy, klocka i mleka.
© ePedagogika.pl - Portal dla pedagogów i wychowawców z pasją.