Dokument archiwalny
Od połowy marca uczniowie nie chodzą do szkół. Wiemy, że nie wrócą do nich aż do końca maja, ale tak naprawdę nikt nie ma pewności, że ograniczenie funkcjonowania placówek oświatowych zostanie zniesione do końca roku szkolnego. O ile dyrektorzy wraz z nauczycielami w większości szkół wypracowali zasady ustalania ocen z poszczególnych zajęć edukacyjnych, o tyle dużym problemem okazuje się ustalenie ocen klasyfikacyjnych z zachowania. Jakimi kryteriami się kierować, skoro od blisko dwóch miesięcy dzieci i młodzież nie pojawia się w szkole? I czy w szkołach średnich inne zasady dotyczą oceniania absolwentów szkół podstawowych i absolwentów gimnazjów?
Pozostało jeszcze 92 % treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu ePedagogika – czekają na Ciebie:
- Profesjonalne narzędzia do zajęć specjalistycznych i scenariusze na zajęcia z uczniami, rodzicami i nauczycielami
- Inspirujące artykuły, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
- Bogata baza porad udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych
i prawników
Uzyskaj dostęp do portalu »
Masz już dostęp?Zaloguj się
Autor: Małgorzata Celuch
Nauczyciel matematyki i informatyki z 20-letnim stażem. Wicedyrektor zespołu szkół. Czynny egzaminator i współorganizator międzyszkolnych konkursów matematycznych. Autor wielu publikacji oświatowych i narzędzi pomocnych w pracy dyrektora