Zapraszam do przeglądu nowości z ostatniego tygodnia.
Organizacja zajęć rewalidacyjnych – aspekty prawne i praktyczne
Wsparcie i pomoc dla ucznia, który się jąka. O pracy z dziećmi z zaburzeniami płynności mowy
Organ prowadzący nie kontroluje realizacji orzeczenia o potrzebie nauczania indywidualnego w szkole
Organizacja zajęć rewalidacyjnych – aspekty prawne i praktyczne
„Obiektyw Obywatelski” – konkurs dla uczniów szkół ponadpodstawowych
Czy e-dzienniki pozostaną bezpłatne dla szkół i rodziców? MEN odpowiada
Zasady powierzania funkcji dyrektora szkoły – wyjaśnienia MEN
„Ustawa Kamilka” w praktyce szkolnej – Q&A Ministerstwa Sprawiedliwości
RPD zwraca się do MEN w sprawie kwalifikacji psychologów w szkołach
Szkoła nie powinna żądać od pełnoletniego ucznia zgody rodziców na udział w wycieczce szkolnej
Czy uczeń może zamieszkać w bursie na terenie miasta, którego jest mieszkańcem?
Edukacja domowa a egzaminy z plastyki, muzyki, techniki i wychowania fizycznego
Jazda pod wpływem alkoholu i informowanie dyrektora szkoły o utracie prawa jazdy przez nauczyciela
Egzamin ósmoklasisty z języka ukraińskiego dla uczniów z Ukrainy
Case study. Trudno mi Cię zrozumieć – o kłopotach w komunikacji
Jesienne wyzwania ortograficzne – trening pisowni wyrazów z: h, ch, u, ó, rz, ż
Ulotki: Wsparcie płynności mowy u dzieci. Porady dla rodziców i wskazówki dla nauczycieli
Trening funkcji poznawczych. Scenariusz dla uczniów klas VI – VIII i szkół ponadpodstawowych