Zajęcia resocjalizacyjne dla ucznia niedostosowanego społecznie a organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej

Marta Wysocka

Autor: Marta Wysocka

Dodano: 22 października 2024
Zajęcia resocjalizacyjne dla ucznia niedostosowanego społecznie a organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej

Dla uczniów posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, wydane ze względu na niedostosowanie społeczne organizuje się zajęcia resocjalizacyjne. Zajęcia te nie mogą być realizowane w ramach godzin przeznaczonych na pomoc psychologiczno-pedagogiczną. Sprawdź, dlaczego uczeń z niedostosowaniem społecznym mieć zapewnione zajęcia resocjalizacyjne niezależnie od udziału w zajęciach w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej.

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Które przepisy regulują organizację zajęć resocjalizacyjnych w szkole?
  • Czy zajęcia resocjalizacyjne mogą być realizowane w ramach godzin pomocy psychologiczno-pedagogicznej?
  • Jakie są zasady ustalania form i wymiaru godzin pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla uczniów z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego?

Pozostało jeszcze 78% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 22 października 2024

Autor: Marta Wysocka

Redaktorka portalu ePedagogika.pl, specjalistka w zakresie prawa oświatowego, autorka i redaktorka kilkudziesięciu publikacji z zakresu edukacji i oświaty, prawa oświatowego oraz prawa pracy. Ukończyła prawo oraz filologię polską na Uniwersytecie Łódzkim.

Tematyka

Sprawdź inne serwisy