
Statut szkoły powinien zawierać regulacje dotyczące korzystania urządzeń elektronicznych przez uczniów. W wielu placówkach wprowadzony jest całkowity zakaz korzystania przez uczniów z telefonów komórkowych, tabletów czy laptopów. Takie regulacje są bardzo ryzykowne, ponieważ mogą doprowadzić do uniemożliwienia dostosowania wymagań edukacyjnych w formie warunków, metod pracy – adekwatnie do potrzeb ucznia. Sprawdź, co jakie kroki podjąć, jeżeli statut szkoły całkowicie zakazuje korzystania z urządzeń elektronicznych.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Dlaczego statut szkoły nie powinien całkowicie zakazywać korzystania z urządzeń elektronicznych przez uczniów?
- Jakie dostosowania edukacyjne mogą wymagać korzystania z urządzeń elektronicznych?
- Jakie obowiązki w zakresie wsparcia psychologiczno-pedagogicznego spoczywają na szkole?
- Jakie kroki należy podjąć, aby zmienić statut szkoły, który zakazuje korzystania z urządzeń elektronicznych?
- Jak wygląda proces uchwalania zmian w statucie szkoły przez radę pedagogiczną?
Pozostało jeszcze 82% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Dodano: 25 października 2024
Autor: Katarzyna Lewandowska-Staroń
Pracownik nadzoru pedagogicznego, specjalista ds. specjalnych potrzeb edukacyjnych, dostępności, trener oświaty i kompetencji miękkich, ekspert ds. awansu zawodowego nauczycieli, egzaminator z listy OKE Warszawa, trener wspomagania w rozwoju kompetencji kluczowych, terapeuta pedagogiczny, nauczyciel języka polskiego, niemieckiego, historii, edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej, pedagog opiekuńczo – wychowawczy.