Jak rozmawiać o edukacji włączającej i specjalnych potrzebach edukacyjnych?

Grażyna Redlisiak

Autor: Grażyna Redlisiak

Dodano: 16 sierpnia 2020
edukacja włączająca

Statystycznie w każdej klasie może znaleźć się jeden lub kilku uczniów, którym trudniej dostosowywać się i podążać za wymaganiami szkolnymi. Mogą reagować w sposób odbiegający od przyjętych norm i oczekiwań społecznych i potrzebują szczególnego wsparcia, by tym oczekiwaniom sprostać. A artykułu dowiesz się, w jaki sposób o specjalnych potrzebach edukacyjnych dziecka rozmawiać z rodzicami oraz nim samym.

Pozostało jeszcze 89 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uwaga, to jest tylko początek artykułu
Aby zobaczyć całość, zaloguj się lub załóż konto.

Uzyskaj dostęp do portalu ePedagogika – czekają na Ciebie:

  • Profesjonalne narzędzia do zajęć specjalistycznych i scenariusze na zajęcia z uczniami, rodzicami i nauczycielami
  • Inspirujące artykuły, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
  • Bogata baza porad udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych i prawników
Uzyskaj dostęp do portalu »

Masz już dostęp?
Zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 16 sierpnia 2020

Autor: Grażyna Redlisiak

Pedagog specjalny, psychoterapeutka systemowa, autorka programów profilaktyczno-terapeutycznych, warsztatów i szkoleń. Prowadzi Ośrodek Rozwoju, Terapii i Szkoleń AMIKUR, pracuje jako pedagog i wychowawca w niepublicznej szkole podstawowej. Jako psychoterapeutka specjalizuje się w pracy z ciałem i ruchem oraz w treningach umiejętności społecznych i interpersonalnych dzieci i młodzieży z zaburzeniami rozwojowymi i emocjonalnymi oraz systemowej psychoterapii rodzin

Tematyka

Sprawdź inne nasze serwisy
Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych
wiper-pixel