Problemy wychowawcze, trudności ucznia z przyswojeniem wiedzy czy zdobyciem umiejętności, to codzienność w naszych szkołach. Zazwyczaj dobry nauczyciel potrafi sobie z tymi zadaniami poradzić. Umiemy rozpoznawać i podejmować adekwatne działania wspierające wobec ucznia z trudnościami. Co jednak zrobić, gdy szkoła wyczerpie już wszystkie możliwości pomocy – dowiesz się z artykułu.
Pozostało jeszcze 93% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Autor: Danuta Kozakiewicz
Pedagog, dyrektor szkoły ogólnodostępnej nr 103 w Warszawie, posiada bogate doświadczenie w obszarze współpracy z rodzicami oraz realizacji zadań z zakresu edukacji zdrowotnej i promocji zdrowia, efektywnie zarządza placówką. Autorka licznych publikacji dla nauczycieli. Pod jej kierunkiem szkoła uzyskała Mazowiecki Certyfikat Szkoła Promująca Zdrowie, realizuje autorski Szkolny Program Prozdrowotny, jest wiodącą placówką na terenie woj. mazowieckiego w zakresie wysokiej jakości realizacji edukacji zdrowotnej