Planowanie i koordynowanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej w ramach zintegrowanych działań nauczycieli, wychowawców grup wychowawczych i specjalistów oraz bieżącej pracy z uczniem jest zadaniem wychowawcy. Wychowawca powinien zatem nawiązać współpracę z innymi nauczycielami i specjalistami i wspólnie ustalić, jakie działania na rzecz dziecka mogą/powinny zostać podjęte. Do czasu podjęcia innych działań można we współpracy z rodzicami i specjalistami spoza szkoły oraz we współpracy z pracownikami szkoły wspierać dziecko w ramach bieżącej pracy.
Weź udział w badaniu potrzeb nauczycieli wychowawców i pobierz 3 ekstra e-booki!
Przygotowany przez pedagoga kwestionariusz należy rozdać wychowawcom klas (najlepiej podczas posiedzenia rady pedagogicznej rozpoczynającej nowy rok szkolny). Nauczyciele w pierwszych dniach września zbierają dane, wypełniają druk, a następnie przekazują go pedagogowi.
© ePedagogika.pl - Portal dla pedagogów i wychowawców z pasją.