Organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej w przedszkolach: obowiązki spoczywające na dyrektorze przedszkola oraz na nauczycielach i specjalistach.
Koncentracja uwagi, ćwiczenie funkcji wzrokowych, grafomotoryka. Karta dla dzieci przedszkolnych.
Koncentracja uwagi, ćwiczenie funkcji wzrokowych, grafomotoryka. Karta dla dzieci przedszkolnych i uczniów klas 1-3.
Koncentracja uwagi, ćwiczenie funkcji wzrokowych, grafomotoryka. Karta dla dzieci przedszkolnych i uczniów klas 1-3 - labirynt.
Koncentracja uwagi, ćwiczenie funkcji wzrokowych. Karta dla dzieci przedszkolnych. Zadaniem dziecka jest połączenie każdego bałwana z jego cieniem.
Koncentracja uwagi, ćwiczenie funkcji wzrokowych, grafomotoryka. Karta dla starszych dzieci przedszkolnych i uczniów klas 1-3. Zadaniem dziecka jest pokolorowanie obrazka według podanego kodu.
Koncentracja uwagi, ćwiczenie funkcji wzrokowych, grafomotoryka. Karta dla starszych dzieci przedszkolnych i uczniów klas 1-3. Zadaniem dziecka jest pokolorowanie obrazka zgodnie z instrukcją.
Koncentracja uwagi, ćwiczenie funkcji wzrokowych, grafomotoryka. Karta dla uczniów szkół podstawowych. Zadaniem ucznia jest pokolorowanie pól zgodnie z instrukcją.
Zanim zaczniemy planowanie Dnia Sportu, jego konkurencji i całego przebiegu, zapytajmy, w co chciałyby się pobawić same dzieci – jakie sporty uprawiają, jakie zabawy ruchowe lubią, jakie dyscypliny widziały w telewizji lub na żywo – być może po tej „konsultacji” scenariusz imprezy sportowej powstanie sam! Jeśli placówka nie dysponuje własnym, obszernym placem zabaw, zachęcam do poszukania w okolicy przestrzennego parku i dostosowanie jego infrastruktury do wybranych konkurencji.
© ePedagogika.pl - Portal dla pedagogów i wychowawców z pasją.