Zapraszam do przeglądu nowości z ostatniego tygodnia.
Jak rozwijać kreatywność? Pomysły dla nauczycieli, którzy nie chcą powielać utartych schematów
Trudny okres dojrzewania. Jak wesprzeć uczniów w spektrum autyzmu w okresie dorastania?
Nauczyciel wspomagający – czy przebywa z uczniem podczas przerw
Znaczenie odruchów neurologicznych w integracji sensorycznej
Czy nauczyciel musi uzyskać zgodę rodziców na wezwanie karetki do ucznia
Jak rozwijać kreatywność? Pomysły dla nauczycieli, którzy nie chcą powielać utartych schematów
Nowe wzory świadectw i dyplomów dla szkół artystycznych ogłoszone w Dzienniku Ustaw
Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa w 2025 r. – można już składać wnioski
I Ogólnopolska Konferencja Psychiatrii Środowiskowej Dzieci i Młodzieży (30 listopada)
„Podróże z klasą” na terenach dotkniętych powodzią – możliwe zmiany planów wycieczek