Zarządzanie różnorodną klasą, czyli jak grać, żeby wygrać – 10 zasad sprawnego prowadzenia lekcji

Autor: Agnieszka Sozańska

Dodano: 6 sierpnia 2019
Zarządzanie różnorodnością

Do klasy różnorodnej uczęszczają uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, sprawiający kłopoty wychowawcze, zróżnicowani pod względem poziomu wiedzy i możliwości. W takiej klasie często nasilają się konflikty rówieśnicze, dochodzi do nękania i napięć na tle pozycji w strukturze grupy. Umiejętne kierowanie takim zespołem wymaga systematyczności i konsekwencji. Dowiedz się, jak zarządzać klasą różnorodną, aby stworzyć atmosferę sprzyjającą koncentracji i rozwoju dla wszystkich uczniów.

Pozostało jeszcze 91 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uwaga, to jest tylko początek artykułu
Aby zobaczyć całość, zaloguj się lub załóż konto.

Uzyskaj dostęp do portalu ePedagogika – czekają na Ciebie:

  • Profesjonalne narzędzia do zajęć specjalistycznych i scenariusze na zajęcia z uczniami, rodzicami i nauczycielami
  • Inspirujące artykuły, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
  • Bogata baza porad udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych i prawników
Uzyskaj dostęp do portalu »

Masz już dostęp?
Zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 6 sierpnia 2019

Autor: Agnieszka Sozańska

Nauczycielka języka polskiego i angielskiego, ukończyła angielskie, polskie i amerykańskie studia podyplomowe w zakresie ewaluacji i rewalidacji uczniów ze spektrum autyzmu, Pracuje w szkołach fundacji AlterEdu. Prowadzi szkolenia i warsztaty dla nauczycieli i terapię edukacyjną dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi

Tematyka

Sprawdź inne nasze serwisy
Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych
wiper-pixel