Sytuacje trudne, jak sobie z nimi radzić; co robić, by ich było jak najmniej? Dlaczego dzieci łamią normy? Czyja to wina, że przeklinają? Kto i kiedy buduje dziecięcy świat wartości? Dlaczego nie można zaczynać wychowywania zbyt późno? Na te i podobne pytania spróbuję odpowiedzieć w cyklu artykułów pod wspólnym tytułem „Czy ktoś potrafi zrozumieć dziecko?”.
Pozostało jeszcze 94% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Autor: Grażyna Małkowska-Zaczkowska
Nauczyciel akademicki, nauczyciel pedagog, pracownik socjalny, doradca rodzinny, specjalista ds. profilaktyki uzależnień, mediator, negocjator, kurator społeczny, autorka scenariuszy edukacyjno-profilaktycznych, autorka tekstów piosenek (wśród nich są też hymny szkół), czasami także muzyki, poetka. Życiowe motto – życie to wspaniali ludzie i chwile, które warto zatrzymać. Ostatnio dała się porwać pasji naukowej; prowadziła poważne rozmowy, badania, czytała poważną literaturę, wygłaszała poważne referaty, ale i tak... ciągle „buja w obłokach”. Uwielbia spotykać pasjonatów. W życiu robi tylko to, co lubi. Potrafi zainspirować ją zdanie, gest, słowo... Mówi, że jest szczęśliwa, kiedy jej praca może się komuś przydać