Skąd się biorą wulgaryzmy? Czy ktoś potrafi zrozumieć dziecko cz. II

Skąd się biorą wulgaryzmy

Sytuacje trudne, jak sobie z nimi radzić; co robić, by ich było jak najmniej? Dlaczego dzieci łamią normy? Czyja to wina, że przeklinają? Kto i kiedy buduje dziecięcy świat wartości? Dlaczego nie można zaczynać wychowywania zbyt późno? Na te i podobne pytania spróbuję  odpowiedzieć  w cyklu artykułów pod wspólnym tytułem „Czy ktoś potrafi zrozumieć dziecko?”.

Pozostało jeszcze 94% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 6 sierpnia 2019

Autor: Grażyna Małkowska-Zaczkowska

Nauczyciel akademicki, nauczyciel pedagog, pracownik socjalny, doradca rodzinny, specjalista ds. profilaktyki uzależnień, mediator, negocjator, kurator społeczny, autorka scenariuszy edukacyjno-profilaktycznych, autorka tekstów piosenek (wśród nich są też hymny szkół), czasami także muzyki, poetka. Życiowe motto – życie to wspaniali ludzie i chwile, które warto zatrzymać. Ostatnio dała się porwać pasji naukowej; prowadziła poważne rozmowy, badania, czytała poważną literaturę, wygłaszała poważne referaty, ale i tak... ciągle „buja w obłokach”. Uwielbia spotykać pasjonatów. W życiu robi tylko to, co lubi. Potrafi zainspirować ją zdanie, gest, słowo... Mówi, że jest szczęśliwa, kiedy jej praca może się komuś przydać
Sprawdź inne serwisy