Każdy z nas, wychowawców, zna uczniów „trudnych”. Taka etykietka często ciągnie się za dzieckiem przez kolejne etapy edukacyjne. Jak sobie poradzić w sytuacji, kiedy taka osoba znajdzie się w naszej klasie? Co, jeśli jest ich więcej? Co robić? Na pewno nie poddawać się. Jeden z motywujących przypadków opisano poniżej.
Pozostało jeszcze 95% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Autor: Agnieszka Straszewska
Absolwentka filologii angielskiej i filmoznawstwa na Uniwersytecie Łódzkim. Od lat związana z Warszawą, gdzie uczy języka angielskiego w szkole podstawowej i językowej. Od 2011 roku aktywnie zajmuje się współpracą międzynarodową. Poza tym czyta, gotuje i jeździ na deskorolce