Każdy z nas, wychowawców, zna uczniów „trudnych”. Taka etykietka często ciągnie się za dzieckiem przez kolejne etapy edukacyjne. Jak sobie poradzić w sytuacji, kiedy taka osoba znajdzie się w naszej klasie? Co, jeśli jest ich więcej? Co robić? Na pewno nie poddawać się. Jeden z motywujących przypadków opisano poniżej.
Pozostało jeszcze 95 % treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu ePedagogika – czekają na Ciebie:
- Profesjonalne narzędzia do zajęć specjalistycznych i scenariusze na zajęcia z uczniami, rodzicami i nauczycielami
- Inspirujące artykuły, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
- Bogata baza porad udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych
i prawników
Uzyskaj dostęp do portalu »
Masz już dostęp?Zaloguj się
Autor: Agnieszka Straszewska
Absolwentka filologii angielskiej i filmoznawstwa na Uniwersytecie Łódzkim. Od lat związana z Warszawą, gdzie uczy języka angielskiego w szkole podstawowej i językowej. Od 2011 roku aktywnie zajmuje się współpracą międzynarodową. Poza tym czyta, gotuje i jeździ na deskorolce