O relacji wychowawcy z uczniem… na odległość

Natalia Perek

Autor: Natalia Perek

Dodano: 23 listopada 2020
Rola wychowawcy w czasie kwarantanny

Fundamentem dziecięcego poczucia bezpieczeństwa jest stałość. Nagła utrata kontaktu z ważnym opiekunem, jakim jest szkolny wychowawca, może być niezwykle trudna. Tym razem dzieci nie miały możliwości przygotowania się na przerwę od chodzenia do szkoły, jak w przypadku zwykłych ferii zimowych czy wakacji letnich. Decyzja dorosłych je zaskoczyła i w dużej mierze na pewno przestraszyła. Dlatego warto zadbać o ciągłość relacji ze swoimi wychowankami – zadzwonić do nich, wysłać wiadomość, nawet zbiorowy liścik albo zebrać się na odwagę i nagrać krótki filmik.

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Dlaczego regularne kontakty z wychowawcą są bardzo ważne
  • O co pytać uczniów stale przebywających w domu
  • Jakie zadania wyznaczyć uczniom przebywającym na kwarantannie
  • Wychowawca dostępny 24/7 – czy to dobry pomysł

Pozostało jeszcze 84% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 23 listopada 2020

Autor: Natalia Perek

Psycholog, psychoterapeuta dzieci i młodzieży. Absolwentka psychologii klinicznej i zdrowia na Uniwersytecie Łódzkim oraz czteroletniego, całościowego kursu psychoterapii w ramach Szkoły Psychoterapii Dzieci i Młodzieży przy Laboratorium Psychoedukacji i Ośrodku Regeneracja w Warszawie. Ukończyła również dwustopniowe Studium Pomocy Psychologicznej i Interwencji Kryzysowej Instytutu Psychologii Zdrowia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego oraz Podyplomowy Kurs Arteterapii Polskiego Instytutu Ericksonowskiego. Pracowała jako psycholog w Oddziale Psychiatrii Dziecięcej. Obecnie prowadzi psychoterapię indywidualną dzieci i młodzieży oraz wsparcie rodzicielskie w Poradni Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży w SPZOZ oraz w Ambulatorium Stresu w Łodzi.
Sprawdź inne serwisy