Autor: Natalia Perek
Dodano: 23 listopada 2020
Storytelling to po prostu tworzenie wspólnej narracji, które stało się nie tylko metodą badawczą w naukach społecznych, ale i sposobem na integrację wymianę doświadczeń, lepsze poznanie siebie nawzajem. Odkąd ludzie potrafią mówić, nieustannie coś sobie opowiadają, pragną być wysłuchanym, zrozumianym i zapamiętanym. We współczesnej szkole uczniowie uczą się słuchać i zapamiętywać, ale czy potrafią opowiadać?
A artykułu dowiesz się m.in.:
- Czym jest metoda storytellingu w nauczaniu
- Jak wykorzystać metodę storytellingu w nauczaniu zdalnym
- Jakie są korzyści sięgania po metodę storytelingu
Pozostało jeszcze 91 % treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu ePedagogika – czekają na Ciebie:
- Profesjonalne narzędzia do zajęć specjalistycznych i scenariusze na zajęcia z uczniami, rodzicami i nauczycielami
- Inspirujące artykuły, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
- Bogata baza porad udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych
i prawników
Uzyskaj dostęp do portalu »
Masz już dostęp?Zaloguj się
Dodano: 23 listopada 2020
Autor: Natalia Perek
Psycholog, absolwentka psychologii klinicznej i zdrowia na Uniwersytecie Łódzkim. Ukończyła dwustopniowe Studium Pomocy Psychologicznej i Interwencji Kryzysowej Instytutu Psychologii Zdrowia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego oraz Podyplomowy Kurs Arteterapii Polskiego Instytutu Ericksonowskiego. Pracuje w Oddziale Psychiatrii Dziecięcej i Poradni Zdrowia Psychicznego w Szpitalu im. dr J.Babińskiego w Łodzi.