Autor: Natalia Perek
Dodano: 23 listopada 2020
Storytelling to po prostu tworzenie wspólnej narracji, które stało się nie tylko metodą badawczą w naukach społecznych, ale i sposobem na integrację wymianę doświadczeń, lepsze poznanie siebie nawzajem. Odkąd ludzie potrafią mówić, nieustannie coś sobie opowiadają, pragną być wysłuchanym, zrozumianym i zapamiętanym. We współczesnej szkole uczniowie uczą się słuchać i zapamiętywać, ale czy potrafią opowiadać?
A artykułu dowiesz się m.in.:
- Czym jest metoda storytellingu w nauczaniu
- Jak wykorzystać metodę storytellingu w nauczaniu zdalnym
- Jakie są korzyści sięgania po metodę storytelingu
Pozostało jeszcze 91% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Dodano: 23 listopada 2020
Autor: Natalia Perek
Psycholog, psychoterapeuta dzieci i młodzieży. Absolwentka psychologii klinicznej i zdrowia na Uniwersytecie Łódzkim oraz czteroletniego, całościowego kursu psychoterapii w ramach Szkoły Psychoterapii Dzieci i Młodzieży przy Laboratorium Psychoedukacji i Ośrodku Regeneracja w Warszawie. Ukończyła również dwustopniowe Studium Pomocy Psychologicznej i Interwencji Kryzysowej Instytutu Psychologii Zdrowia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego oraz Podyplomowy Kurs Arteterapii Polskiego Instytutu Ericksonowskiego. Pracowała jako psycholog w Oddziale Psychiatrii Dziecięcej. Obecnie prowadzi psychoterapię indywidualną dzieci i młodzieży oraz wsparcie rodzicielskie w Poradni Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży w SPZOZ oraz w Ambulatorium Stresu w Łodzi.