Gdy po drugiej stronie ekranu jest pusto… Czy efekty pracy zdalnej świadczą o jej wartości?

Natalia Perek

Autor: Natalia Perek

Dodano: 23 kwietnia 2020
Niepowodzenia nauczyciela w pracy zdalnej

Motywowanie innych do pracy to niezwykle wyczerpujące zadanie. Wymaga ogromnej elastyczności, kompetencji interpersonalnych i niestety umiejętności radzenia sobie z porażką. Zwłaszcza, jeśli wysiłek włożony w zachęcenie do współpracy nie daje wymiernego efektu. Nauczyciele są grupą zawodową, która z podobnym zjawiskiem mierzy się codziennie, ale w czasie nauki zdalnej, gdy na jego starania nie ma żadnej reakcji wielu uczniów, jest szczególnie trudno. Dlaczego?

Pozostało jeszcze 93 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uwaga, to jest tylko początek artykułu
Aby zobaczyć całość, zaloguj się lub załóż konto.

Uzyskaj dostęp do portalu ePedagogika – czekają na Ciebie:

  • Profesjonalne narzędzia do zajęć specjalistycznych i scenariusze na zajęcia z uczniami, rodzicami i nauczycielami
  • Inspirujące artykuły, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
  • Bogata baza porad udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych i prawników
Uzyskaj dostęp od portalu »

Masz już dostęp?
Zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 23 kwietnia 2020

Autor: Natalia Perek

Psycholog, absolwentka psychologii klinicznej i zdrowia na Uniwersytecie Łódzkim. Ukończyła dwustopniowe Studium Pomocy Psychologicznej i Interwencji Kryzysowej Instytutu Psychologii Zdrowia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego oraz Podyplomowy Kurs Arteterapii Polskiego Instytutu Ericksonowskiego. Pracuje w Oddziale Psychiatrii Dziecięcej i Poradni Zdrowia Psychicznego w Szpitalu im. dr J.Babińskiego w Łodzi.

Tematyka

Biblioteka pedagoga

Sprawdź inne nasze serwisy
Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych
wiper-pixel