Budowanie dobrych relacji z rodzicami uczniów to nie lada wyzwanie, które dla wielu wychowawców jawi się jako prawdziwa sztuka. Jak sprostać oczekiwaniom nie rezygnując przy tym z własnych poglądów i zasad? W pierwszej części artykułu skupiliśmy się na poziomach i zasadach współpracy z rodzicami. Teraz czas na charakterystykę rodziców, omówienie niezbędnych zasobów wychowawców oraz przedstawienie dobrych praktyk.
Pozostało jeszcze 96% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Autor: Anna Kiełczewska
Wychowawca, nauczyciel, trener rozwoju osobistego, autorka licznych publikacji z zakresu wychowania, pedagogiki i psychologii. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą i rodzicami w szkołach polskich i holenderskich.