Budowanie dobrych relacji z rodzicami. Część 2: typy rodziców i zasady współpracy

Anna Kiełczewska

Autor: Anna Kiełczewska

Dodano: 16 sierpnia 2020
Współpraca z rodzicami

Budowanie dobrych relacji z rodzicami uczniów to nie lada wyzwanie, które dla wielu wychowawców jawi się jako prawdziwa sztuka. Jak sprostać oczekiwaniom nie rezygnując przy tym z własnych poglądów i zasad? W pierwszej części artykułu skupiliśmy się na poziomach i zasadach współpracy z rodzicami. Teraz czas na charakterystykę rodziców, omówienie niezbędnych zasobów wychowawców oraz przedstawienie dobrych praktyk.

Pozostało jeszcze 96% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 16 sierpnia 2020

Autor: Anna Kiełczewska

Wychowawca, nauczyciel, trener rozwoju osobistego, autorka licznych publikacji z zakresu wychowania, pedagogiki i psychologii. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą i rodzicami w szkołach polskich i holenderskich.
Sprawdź inne serwisy