Rodzina i szkoła nie muszą pozostawać w stosunku do siebie w opozycji. Wychowawca klasy może budować z rodzicami uczniów relacje oparte na wzajemnym zaufaniu i porozumieniu. Sprawdź, jak to osiągnąć. W pierwszej części artykułu wyjaśniamy czym są poziomy współpracy między szkołą a rodziną oraz przedstawiamy etapy budowania relacji. Druga część artykułu dostarczy Ci wiedzy na temat typów rodziców i ich oczekiwań oraz wskaże przykłady dobrych praktyk.
Pozostało jeszcze 94% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Autor: Anna Kiełczewska
Wychowawca, nauczyciel, trener rozwoju osobistego, autorka licznych publikacji z zakresu wychowania, pedagogiki i psychologii. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą i rodzicami w szkołach polskich i holenderskich.