Rekomendowany przez
PortalOświatowy.pl
Zadaj pytanie
Czat z ekspertem
Telefoniczny dyżur eksperta
Sklep
x
Wyszukaj na stronie:
Uzyskaj dostęp
Zaloguj się
x
Kształcenie
specjalne
IPET od A do Z
Wspomaganie ucznia
Pomoc
psychologiczno-pedagogiczna
Zasady i zadania
Uczniowie z orzeczeniem
Uczniowie bez orzeczenia
Wczesne wspomaganie rozwoju
Uczeń w spektrum
Integracja sensoryczna
Profilaktyka
i wychowanie
Działania profilaktyczne
Działania opiekuńcze i wychowawcze
Program wychowawczo-profilaktyczny
Współpraca z rodzicami
Doradztwo zawodowe
Zarządzanie klasą
Działania interwencyjne
Prawo i
dokumentacja
Praca pedagogów szkolnych
Praca pedagogów specjalnych
Prowadzenie dokumentacji
Kształcenie i wychowanie
Praca nauczycieli wspomagających
Praca nauczycieli psychologów
Praca terapeutów pedagogicznych
Praca nauczycieli specjalistów
Praca nauczycieli wychowawców
Awans i doskonalenie zawodowe nauczycieli
Kreator
kart pracy
E-czasopismo
Karty pracyi ćwiczenia
Scenariuszezajęć
Wideoi podcasty
Dokumenty
Rekomendowany przez
PortalOświatowy.pl
Zadaj pytanie
Czat z ekspertem
Telefoniczny dyżur eksperta
Sklep
x
Wyszukaj na stronie:
Uzyskaj dostęp
Zaloguj się
x
Kształcenie
specjalne
IPET od A do Z
Wspomaganie ucznia
Pomoc
psychologiczno-pedagogiczna
Zasady i zadania
Uczniowie z orzeczeniem
Uczniowie bez orzeczenia
Wczesne wspomaganie rozwoju
Uczeń w spektrum
Integracja sensoryczna
Profilaktyka
i wychowanie
Działania profilaktyczne
Działania opiekuńcze i wychowawcze
Program wychowawczo-profilaktyczny
Współpraca z rodzicami
Doradztwo zawodowe
Zarządzanie klasą
Działania interwencyjne
Prawo i
dokumentacja
Praca pedagogów szkolnych
Praca pedagogów specjalnych
Prowadzenie dokumentacji
Kształcenie i wychowanie
Praca nauczycieli wspomagających
Praca nauczycieli psychologów
Praca terapeutów pedagogicznych
Praca nauczycieli specjalistów
Praca nauczycieli wychowawców
Awans i doskonalenie zawodowe nauczycieli
Kreator
kart pracy
E-czasopismo
Karty pracyi ćwiczenia
Scenariuszezajęć
Wideoi podcasty
Dokumenty
Uzyskaj dostęp
Zaloguj się
x
Wyszukaj na stronie:
x
Kształcenie
specjalne
IPET od A do Z
Wspomaganie ucznia
Pomoc
psychologiczno-pedagogiczna
Zasady i zadania
Uczniowie z orzeczeniem
Uczniowie bez orzeczenia
Wczesne wspomaganie rozwoju
Profilaktyka
i wychowanie
Działania profilaktyczne
Działania opiekuńcze i wychowawcze
Program wychowawczo-profilaktyczny
Współpraca z rodzicami
Doradztwo zawodowe
Zarządzanie klasą
Działania interwencyjne
Uczeń w spektrum
Integracja sensoryczna
Prawo i
dokumentacja
Praca pedagogów szkolnych
Praca pedagogów specjalnych
Prowadzenie dokumentacji
Kształcenie i wychowanie
Praca nauczycieli wspomagających
Praca nauczycieli psychologów
Praca terapeutów pedagogicznych
Praca nauczycieli specjalistów
Praca nauczycieli wychowawców
Awans i doskonalenie zawodowe nauczycieli
x
Kształcenie
specjalne
IPET od A do Z
Wspomaganie ucznia
Pomoc
psychologiczno-pedagogiczna
Zasady i zadania
Uczniowie z orzeczeniem
Uczniowie bez orzeczenia
Wczesne wspomaganie rozwoju
Uczeń w spektrum
Integracja sensoryczna
Profilaktyka
i wychowanie
Działania profilaktyczne
Działania opiekuńcze i wychowawcze
Program wychowawczo-profilaktyczny
Współpraca z rodzicami
Doradztwo zawodowe
Zarządzanie klasą
Działania interwencyjne
Prawo i
dokumentacja
Praca pedagogów szkolnych
Praca pedagogów specjalnych
Prowadzenie dokumentacji
Kształcenie i wychowanie
Praca nauczycieli wspomagających
Praca nauczycieli psychologów
Praca terapeutów pedagogicznych
Praca nauczycieli specjalistów
Praca nauczycieli wychowawców
Awans i doskonalenie zawodowe nauczycieli
Szukaj
Kreator
kart pracy
E-czasopismo
Karty pracyi ćwiczenia
Scenariuszezajęć
Wideoi podcasty
Dokumenty
Tematyka
Strona główna
Tematyka
Aktualności
Podsumowanie tygodnia 8 – 13 września 2025 r.
Interaktywne karty edukacyjne i ćwiczenia multimedialne. Nowa zakładka na ePedagogika
Lepsze warunki nauczania dzięki dotacjom z KPO na termomodernizację polskich szkół i przedszkoli
Dezinformacja a edukacja – jak rozmawiać z uczniami o tym, czym jest dezinformacja?
Minister edukacji: Program edukacji zdrowotnej nie przeczy konstytucyjnym wartościom życia w rodzinie
Czytaj więcej »
Wczesne wspomaganie rozwoju
Jak organizować grupowe zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka
Przyjęcie dziecka z innej gminy na zajęcia WWR – obowiązki przedszkola i zasady finansowania
Czy można wydać opinię o potrzebie WWR tylko na rok?
Indywidualne przygotowanie przedszkolne i WWR a raportowanie w SIO
Zgoda obojga rodziców a zapisanie dziecka na zajęcia w ramach WWR?
Czytaj więcej »
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
Jak organizować grupowe zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka
Ocena efektywności pomocy – czy można zastosować uniwersalny wzór dla różnych uczniów
Zindywidualizowana ścieżka kształcenia w szkołach i placówkach – udzielanie pomocy w teorii i praktyce
Organizacja nauczania indywidualnego dzieci i młodzieży w pytaniach i odpowiedziach
Zajęcia rewalidacyjne i specjalistyczne – na czym polega różnica
Czytaj więcej »
Profilaktyka i wychowanie
Zadania i obowiązki wychowawcy klasy – o czym pamiętać na początku roku szkolnego?
Czy doradztwo zawodowe w szkole jest obowiązkowe? Kiedy rodzic może zrezygnować z udziału dziecka w zajęciach?
Program wychowawczo-profilaktyczny na rok szkolny 2025/2026
Jak przeprowadzić diagnozę przed opracowaniem programu wychowawczo-profilaktycznego
OCD. Zaburzenia obsesyjno-kompulsyjne u dzieci i młodzieży: objawy, leczenie i wsparcie szkolne
Czytaj więcej »
Działania interwencyjne
OCD. Zaburzenia obsesyjno-kompulsyjne u dzieci i młodzieży: objawy, leczenie i wsparcie szkolne
Abulia u ucznia – jak rozpoznać brak woli działania i skutecznie wspierać dziecko w kryzysie motywacyjnym?
Wsparcie ucznia chorego na mukowiscydozę. Funkcjonowanie dziecka z mukowiscydozą w szkole
Demoralizacja ucznia – rozpoznawanie i przeciwdziałanie demoralizacji nieletnich. Obowiązki prawne i wychowawcze szkoły
Czy w szkole można przeprowadzać odpłatne badania przesiewowe wad postawy?
Czytaj więcej »
Prawo i dokumentacja
Uczeń z orzeczeniem a szkolny wyjazd za granicę – czy można odmówić udziału w wycieczce zagranicznej?
Brak techniki zamiast drugiego języka obcego dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim
Praca wychowawcy klasy w godzinach ponadwymiarowych i doraźnych zastępstwach
Czy nauczyciel może być zwolniony z dyżuru międzylekcyjnego
Zajęcia rewalidacyjne a zwolnienie z lekcji – co mówi prawo?
Czytaj więcej »
Otrzymaj szybką i rzetelną odpowiedź
na swoje pytanie
Porad udzielają wybitni eksperci
Sprawdź wszystkich ekspertów portalu »
Zadaj pytanie ekspertowi
Zadaj pytanie przez poradnię online – a odpowiedź otrzymasz średnio w ciągu 2 dni roboczych.
Zadaj pytanie ekspertowi »
Czat z ekspertem
Możesz porozmawiać z jednym z naszych ekspertów na tematycznym czacie online.
Sprawdź terminy czatów »
Telefoniczne dyżury eksperta
Zadzwoń z naszego eksperta i zyskaj odpowiedź na swoje pytanie.
Sprawdź terminy dyżurów »
Nagrody i wyróżnienia
Sprawdź inne serwisy
©
ePedagogika.pl
- Portal dla pedagogów i wychowawców z pasją.