Rekomendowany przez
PortalOświatowy.pl
Zadaj pytanie
Czat z ekspertem
Telefoniczny dyżur eksperta
Sklep
x
Wyszukaj na stronie:
Uzyskaj dostęp
Zaloguj się
x
Kształcenie
specjalne
IPET od A do Z
Wspomaganie ucznia
Pomoc
psychologiczno-pedagogiczna
Zasady i zadania
Uczniowie z orzeczeniem
Uczniowie bez orzeczenia
Wczesne wspomaganie rozwoju
Uczeń w spektrum
Integracja sensoryczna
Profilaktyka
i wychowanie
Działania profilaktyczne
Działania opiekuńcze i wychowawcze
Program wychowawczo-profilaktyczny
Współpraca z rodzicami
Doradztwo zawodowe
Zarządzanie klasą
Działania interwencyjne
Prawo i
dokumentacja
Praca pedagogów szkolnych
Praca pedagogów specjalnych
Prowadzenie dokumentacji
Kształcenie i wychowanie
Praca nauczycieli wspomagających
Praca nauczycieli psychologów
Praca terapeutów pedagogicznych
Praca nauczycieli specjalistów
Praca nauczycieli wychowawców
Awans i doskonalenie zawodowe nauczycieli
Kreator
kart pracy
E-czasopismo
Karty pracyi ćwiczenia
Scenariuszezajęć
Wideoi podcasty
Dokumenty
Rekomendowany przez
PortalOświatowy.pl
Zadaj pytanie
Czat z ekspertem
Telefoniczny dyżur eksperta
Sklep
x
Wyszukaj na stronie:
Uzyskaj dostęp
Zaloguj się
x
Kształcenie
specjalne
IPET od A do Z
Wspomaganie ucznia
Pomoc
psychologiczno-pedagogiczna
Zasady i zadania
Uczniowie z orzeczeniem
Uczniowie bez orzeczenia
Wczesne wspomaganie rozwoju
Uczeń w spektrum
Integracja sensoryczna
Profilaktyka
i wychowanie
Działania profilaktyczne
Działania opiekuńcze i wychowawcze
Program wychowawczo-profilaktyczny
Współpraca z rodzicami
Doradztwo zawodowe
Zarządzanie klasą
Działania interwencyjne
Prawo i
dokumentacja
Praca pedagogów szkolnych
Praca pedagogów specjalnych
Prowadzenie dokumentacji
Kształcenie i wychowanie
Praca nauczycieli wspomagających
Praca nauczycieli psychologów
Praca terapeutów pedagogicznych
Praca nauczycieli specjalistów
Praca nauczycieli wychowawców
Awans i doskonalenie zawodowe nauczycieli
Kreator
kart pracy
E-czasopismo
Karty pracyi ćwiczenia
Scenariuszezajęć
Wideoi podcasty
Dokumenty
Uzyskaj dostęp
Zaloguj się
x
Wyszukaj na stronie:
x
Kształcenie
specjalne
IPET od A do Z
Wspomaganie ucznia
Pomoc
psychologiczno-pedagogiczna
Zasady i zadania
Uczniowie z orzeczeniem
Uczniowie bez orzeczenia
Wczesne wspomaganie rozwoju
Profilaktyka
i wychowanie
Działania profilaktyczne
Działania opiekuńcze i wychowawcze
Program wychowawczo-profilaktyczny
Współpraca z rodzicami
Doradztwo zawodowe
Zarządzanie klasą
Działania interwencyjne
Uczeń w spektrum
Integracja sensoryczna
Prawo i
dokumentacja
Praca pedagogów szkolnych
Praca pedagogów specjalnych
Prowadzenie dokumentacji
Kształcenie i wychowanie
Praca nauczycieli wspomagających
Praca nauczycieli psychologów
Praca terapeutów pedagogicznych
Praca nauczycieli specjalistów
Praca nauczycieli wychowawców
Awans i doskonalenie zawodowe nauczycieli
x
Kształcenie
specjalne
IPET od A do Z
Wspomaganie ucznia
Pomoc
psychologiczno-pedagogiczna
Zasady i zadania
Uczniowie z orzeczeniem
Uczniowie bez orzeczenia
Wczesne wspomaganie rozwoju
Uczeń w spektrum
Integracja sensoryczna
Profilaktyka
i wychowanie
Działania profilaktyczne
Działania opiekuńcze i wychowawcze
Program wychowawczo-profilaktyczny
Współpraca z rodzicami
Doradztwo zawodowe
Zarządzanie klasą
Działania interwencyjne
Prawo i
dokumentacja
Praca pedagogów szkolnych
Praca pedagogów specjalnych
Prowadzenie dokumentacji
Kształcenie i wychowanie
Praca nauczycieli wspomagających
Praca nauczycieli psychologów
Praca terapeutów pedagogicznych
Praca nauczycieli specjalistów
Praca nauczycieli wychowawców
Awans i doskonalenie zawodowe nauczycieli
Szukaj
Kreator
kart pracy
E-czasopismo
Karty pracyi ćwiczenia
Scenariuszezajęć
Wideoi podcasty
Dokumenty
Tematyka
Strona główna
Tematyka
Aktualności
Podsumowanie tygodnia 15 – 20 grudnia 2025 r.
Prezydent zawetował nowelizację Prawa oświatowego. Reforma programowa i zmiany w egzaminie ósmoklasisty wstrzymane
Prezydent podpisał nowelizację Karty Nauczyciela – wynagrodzenie za niezrealizowane godziny ponadwymiarowe nauczycieli
Sprawozdania z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli – zmiany w Dzienniku Ustaw
Laptopy dla szkół w ramach programu „Cyfrowy uczeń”
Czytaj więcej »
Wczesne wspomaganie rozwoju
Jednoczesne korzystanie z wczesnego wspomagania i kształcenia specjalnego
Jak organizować grupowe zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka
Przyjęcie dziecka z innej gminy na zajęcia WWR – obowiązki przedszkola i zasady finansowania
Termin obowiązywania opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju
Czy można wydać opinię o potrzebie WWR tylko na rok?
Czytaj więcej »
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
Czy nauczyciel może ujawnić, że uczeń ma opinię z poradni psychologiczno-pedagogicznej?
Odwołanie od opinii poradni psychologiczno-pedagogicznej – czy jest możliwe?
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna bez efektów – działania naprawcze
Indywidualne dostosowanie warunków egzaminu maturalnego nieujęte w komunikacie CKE – jak przygotować wniosek dotyczący potrzeb ucznia?
Uczeń z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego w klasie – rola wychowawcy
Czytaj więcej »
Profilaktyka i wychowanie
Gdy agresja i przemoc są wołaniem o uwagę. Jak reagować i wspierać ucznia, który używa zachowań trudnych, by zyskać kontakt z dorosłym?
Gdy prawdy są dwie. Jak szkoła powinna reagować na bójkę uczniów, gdy każdy przedstawia inną wersję wydarzeń?
Perfekcyjni, ale zagubieni. O cichym kryzysie uczniów z wysokimi osiągnięciami – niebezpieczny perfekcjonizm u dzieci i młodzieży
Nuda w szkole jako sygnał. Co naprawdę przekazuje uczeń, gdy mówi, że mu się nie chce?
Trening Zastępowania Agresji w szkole – na czym polega i jakie są możliwości modelowania zachowania ucznia
Czytaj więcej »
Działania interwencyjne
Gdy agresja i przemoc są wołaniem o uwagę. Jak reagować i wspierać ucznia, który używa zachowań trudnych, by zyskać kontakt z dorosłym?
Gdy prawdy są dwie. Jak szkoła powinna reagować na bójkę uczniów, gdy każdy przedstawia inną wersję wydarzeń?
Perfekcyjni, ale zagubieni. O cichym kryzysie uczniów z wysokimi osiągnięciami – niebezpieczny perfekcjonizm u dzieci i młodzieży
Czym jest trauma oceniania? Jak szkolny system oceniania kształtuje poczucie własnej wartości uczniów?
Podejrzenie przemocy domowej wobec dziecka – czy szkoła musi wszcząć procedurę „Niebieskiej Karty”?
Czytaj więcej »
Prawo i dokumentacja
Tematy zajęć rewalidacyjnych. Przykładowe wpisy do dziennika rewalidacji
Kandydat na doradcę metodycznego musi uzyskać ocenę pracy nauczyciela
Opieka nad uczniami w czasie przerwy świątecznej
Ocena pracy nauczyciela – poznaj procedurę i prawa wynikające z Karty Nauczyciela
Czy dyrektor może nałożyć na pedagoga specjalnego obowiązki kancelaryjne?
Czytaj więcej »
Otrzymaj szybką i rzetelną odpowiedź
na swoje pytanie
Porad udzielają wybitni eksperci
Sprawdź wszystkich ekspertów portalu »
Zadaj pytanie ekspertowi
Zadaj pytanie przez poradnię online – a odpowiedź otrzymasz średnio w ciągu 2 dni roboczych.
Zadaj pytanie ekspertowi »
Czat z ekspertem
Możesz porozmawiać z jednym z naszych ekspertów na tematycznym czacie online.
Sprawdź terminy czatów »
Telefoniczne dyżury eksperta
Zadzwoń z naszego eksperta i zyskaj odpowiedź na swoje pytanie.
Sprawdź terminy dyżurów »
Nagrody i wyróżnienia
Sprawdź inne serwisy
©
ePedagogika.pl
- Portal dla pedagogów i wychowawców z pasją.