Edukacja na temat HIV/AIDS jest kluczowa w zapobieganiu nowym zakażeniom. Karty pracy pozwalają na głębsze zrozumienie mechanizmów transmisji wirusa, metod zapobiegania oraz skutków społecznych i zdrowotnych związanych z chorobą. Analiza scenariuszy i rozwiązywanie problemów związanych z HIV/AIDS zachęca uczniów do krytycznego myślenia i analizy sytuacji życiowych, co jest niezwykle ważne w podejmowaniu świadomych i odpowiedzialnych decyzji.
Twórz własne karty pracy i w kreatywny sposób rozwijaj umiejętności swoich uczniów! Za pomocą kreatora kart pracy z łatwością przygotujesz ciekawe materiały ćwiczeniowe odpowiednie dla Twoich uczniów. PRZETESTUJ
Czasami ból, którego nie widać, boli najbardziej. Czasami trudno znaleźć słowa, by opisać, co dzieje się w środku. Samookaleczenia to nie tylko rany na ciele – to często sposób, by na chwilę uciszyć chaos, który panuje w emocjach. To nie krzyk o uwagę, ale cichy sygnał, że coś jest nie do uniesienia. Dlatego właśnie ten warsztat jest tak ważny. Jego celem nie jest ocenianie, ale zrozumienie. Nie chodzi o pouczanie, lecz o wspólne szukanie lepszych dróg radzenia sobie. W bezpiecznej przestrzeni, wśród rówieśników, można spróbować nazwać to, co trudne. Posłuchać. Zrozumieć. I zobaczyć, że nie jest się samym.
Uczestnicy | Uczniowie szkół ponadpodstawowych |
Cele ogólne | profilaktyka zachowań ryzykownych: samouszkodzenia |
Cele szczegółowe |
|
Potrzebne materiały |
|
Czas trwania | 2x45 minut |
Liczba uczestników | 20 – 30 osób |
Chcesz dowiedzieć się więcej? Dołącz do Akademii ePedagogiki i obejrzyj szkolenie:
Zachowania autoagresywne u uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
Do webinaru dołączono materiały specjalne:
|