Karta pracy dla uczniów klas IV-VI, w tym dla uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Zadaniem ucznia jest nadanie obrazkowi nazwy, która będzie odpowiadała emocjom i uczuciom wyrażanym przez osoby na obrazku oraz temu, co się na nim dzieje. Ćwiczenie wpisuje się w obszar zajęć rozwijających kompetencje społeczno-emocjonalne.
Ćwiczenie dedykowane uczniom klas VII-VIII szkoły podstawowej oraz uczniom szkoły ponadpodstawowej z autyzmem, w tym zespołem Aspergera. Zadanie polega na dokończeniu rozpoczętych zdań, tak, aby wyrażały to, co uczeń myśli.
Ćwiczenie dedykowane uczniom klas VII-VIII szkoły podstawowej oraz uczniom szkoły ponadpodstawowej z autyzmem, w tym zespołem Aspergera. Zadanie polega na odnalezieniu obrazka, który odpowiada konkretnym emocjom i uczuciom oraz krótkiej argumentacji, co do dokonanego wyboru.
Celem ćwiczenia jest zwrócenie uwagi uczniów na znaczenie przeżywania emocji oraz kształtowanie u nich umiejętności bezpiecznego uwalniania emocji.
© ePedagogika.pl - Portal dla pedagogów i wychowawców z pasją.