Pomysł na podnoszenie skuteczności profilaktyki agresji rówieśniczej. Dobra praktyka

Podnoszenie skuteczności profilaktyki agresji rówieśniczej

Wiedza na temat mechanizmów przemocy, znajomość skutecznych programów profilaktycznych oraz umiejętne z nich korzystanie, systematyczność i spójność działań mogą pomóc szkole poradzić sobie z problemem. Niniejszy artykuł pokazuje działania jednej ze szkół, której działania w tej materii okazały się skuteczne. 

Pozostało jeszcze 95% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 19 lipca 2017

Autor: Bożena Małkowska-Baranowska

Pedagog, nauczyciel dyplomowany. Trener psychologicznego warsztatu grupowego, instruktor programu profilaktycznego III Elementarz czyli Siedem kroków, autor i realizator warsztatów dla dzieci, młodzieży i rodziców, trener Treningu Zastępowania Agresji ART wg Goldsteina.
Sprawdź inne serwisy