Wielu uczniów często lub notoryczne wagarujących nie widzi dla siebie innego rozwiązania. Jakie działania mogą podjąć pedagodzy i rodzice, by uczeń nie opuszczał zajęć lekcyjnych? W jaki sposób pedagog/psycholog szkolny może wesprzeć ucznia i rodziców?
Pozostało jeszcze 95% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Autor: Joanna Bienia-Fijas
Doradca zawodowy, nauczycielka historii i podstaw przedsiębiorczości z 20-letnim stażem. Prowadzi warsztaty dla nauczycieli m.in. z zakresu gospodarowania zasobami (talentami, czasem, pieniędzmi), wyboru ścieżki kariery, podejmowania decyzji, współpracy z rodzicami. Ukończyła Akademię Coachingu. Jej pasją jest uczenie. Interesuje się ekonomią, coachingiem i uczeniem uczenia się.