Uczniowie na drugim etapie edukacyjnym – charakterystyka czwartoklasisty. Część 3

Bożena Janiszewska

Autor: Bożena Janiszewska

Dodano: 16 września 2019
Charakterystyka czwartoklasisty. Drugi etap edukacyjny

W trzecim artykule z cyklu poświęconego czwartoklasistom, podejmę problematykę spostrzegania jako poznawania bezpośredniego. Spostrzeganie jest to bezpośrednie poznawanie całokształtu przedmiotów i zjawisk otaczającego świata oraz związków i zależności między nimi. Trzeba pamiętać, że postrzeganie wzrokowe i słuchowe to dominujące procesy poznawcze w nauce szkolnej.

Pozostało jeszcze 94% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 16 września 2019

Autor: Bożena Janiszewska

Psycholog (UW) z ponad pięćdziesięcioletnim doświadczeniem zawodowym. Wykładowca wyższych uczelni, psycholog pracujący w poradniach psychologicznych (także obecnie) – diagnoza dzieci, współpraca z rodzicami i nauczycielami. Współpracownik i autor WSiP, współpracownik Centrum Edukacji Nauczycieli Szkół Artystycznych i wielu ośrodków szkoleń dla nauczycieli. Autorka artykułów, książek dla nauczycieli, dla dzieci, autorka pomocy dydaktycznych „Jak pomóc dziecku w przedszkolu”, „Uwaga” wyd. Seventh Sea z ćwiczeniami dla dzieci,książki o problematyce dojrzałości szkolnej z autorską koncepcja badań i arkuszem oceny; ostatnia książka „Jak kochać dziecko ? (w przedszkolu i w domu)” (2018 r.)
Sprawdź inne serwisy