Klasy, do których przychodzą uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, są ze swej natury różnorodne; trudno pracować w nich według prostego, opartego na autorytecie nauczycielskim klucza. Wymagają zindywidualizowanego, relacyjnego kontaktu z wychowawcą i nauczycielami. Jak wprowadzić ją w życie na poziomie konkretnej szkoły i klasy, do których trafia całe spektrum indywidualności o zróżnicowanych potrzebach, możliwościach i celach?
Pozostało jeszcze 92 % treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu ePedagogika – czekają na Ciebie:
- Profesjonalne narzędzia do zajęć specjalistycznych i scenariusze na zajęcia z uczniami, rodzicami i nauczycielami
- Inspirujące artykuły, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
- Bogata baza porad udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych
i prawników
Uzyskaj dostęp do portalu »
Masz już dostęp?Zaloguj się
Autor: Agnieszka Sozańska
Nauczycielka języka polskiego i angielskiego, ukończyła angielskie, polskie i amerykańskie studia podyplomowe w zakresie ewaluacji i rewalidacji uczniów ze spektrum autyzmu, Pracuje w szkołach fundacji AlterEdu. Prowadzi szkolenia i warsztaty dla nauczycieli i terapię edukacyjną dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi