Klasa różnorodna w kontekście edukacji włączającej – zarys zagadnienia

Autor: Agnieszka Sozańska

Dodano: 5 sierpnia 2019
Klasa różnorodna

Klasy, do których przychodzą uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, są ze swej natury różnorodne; trudno pracować w nich według prostego, opartego na autorytecie nauczycielskim klucza. Wymagają zindywidualizowanego, relacyjnego kontaktu z wychowawcą i nauczycielami. Jak wprowadzić ją w życie na poziomie konkretnej szkoły i klasy, do których trafia całe spektrum indywidualności o zróżnicowanych potrzebach, możliwościach i celach?

Pozostało jeszcze 92% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 5 sierpnia 2019

Autor: Agnieszka Sozańska

Nauczycielka języka polskiego i angielskiego, ukończyła angielskie, polskie i amerykańskie studia podyplomowe w zakresie ewaluacji i rewalidacji uczniów ze spektrum autyzmu, Pracuje w szkołach fundacji AlterEdu. Prowadzi szkolenia i warsztaty dla nauczycieli i terapię edukacyjną dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Sprawdź inne serwisy