Budowanie klimatu społecznego w szkole. Perspektywa dyrektora

Danuta Kozakiewicz

Autor: Danuta Kozakiewicz

Dodano: 5 sierpnia 2019
Budowanie klimatu społecznego

Współczesna szkoła to miejsce, gdzie uczniowie, jak i nauczyciele spędzają dużo czasu. Tutaj przekazujemy wiedzę, nawiązujemy relacje, tworzymy wspólnie warunki do pracy i nauki. Powinniśmy więc dobrze czuć się w tym miejscu. Osiągniemy takie samopoczucie jeśli stworzymy sprzyjający klimat społeczny. Ten artykuł jest próbą odpowiedzi na pytanie – co sprzyja budowaniu dobrego klimatu społecznego w szkole?

Pozostało jeszcze 91 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uwaga, to jest tylko początek artykułu
Aby zobaczyć całość, zaloguj się lub załóż konto.

Uzyskaj dostęp do portalu ePedagogika – czekają na Ciebie:

  • Profesjonalne narzędzia do zajęć specjalistycznych i scenariusze na zajęcia z uczniami, rodzicami i nauczycielami
  • Inspirujące artykuły, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
  • Bogata baza porad udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych i prawników
Uzyskaj dostęp do portalu »

Masz już dostęp?
Zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 5 sierpnia 2019

Autor: Danuta Kozakiewicz

Pedagog, dyrektor szkoły ogólnodostępnej nr 103 w Warszawie, posiada bogate doświadczenie w obszarze współpracy z rodzicami oraz realizacji zadań z zakresu edukacji zdrowotnej i promocji zdrowia, efektywnie zarządza placówką. Autorka licznych publikacji dla nauczycieli. Pod jej kierunkiem szkoła uzyskała Mazowiecki Certyfikat Szkoła Promująca Zdrowie, realizuje autorski Szkolny Program Prozdrowotny, jest wiodącą placówką na terenie woj. mazowieckiego w zakresie wysokiej jakości realizacji edukacji zdrowotnej

Tematyka

Biblioteka pedagoga

Sprawdź inne nasze serwisy
Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych
wiper-pixel