Skąd czerpać energię do pracy wychowawczej, jak sobie pomóc i czy naprawdę nauczyciel musi być chodzącym ideałem bez prawa do błędu?
Jeśli poszukujesz odpowiedzi na
te i
podobne pytania, może znajdziesz je właśnie w tym
tekście.
Pozostało jeszcze 96% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Autor: Margaryta Orzechowska
Wychowawca i nauczyciel dyplomowany z 28 letnim stażem. Prowadziła zajęcia z kształcenia zintegrowanego w klasach 1-3 i matematyki w klasach 4-6 w szkole na warszawskim Żoliborzu, a następnie z gimnazjalistami i klasą 7 w Społecznej Szkole Podstawowej Fundacji AlterEdu. Jest autorką i współautorką materiałów dla nauczycieli oraz podręczników, ćwiczeń i zbiorów zadań dla dzieci. Jako członek Pracowni Matematyki przy Instytucie Badań Edukacyjnych uczestniczyła w projekcie Entuzjaści Edukacji – była członkiem zespołu badawczego i współautorką narzędzi badawczych oraz raportów ogólnopolskich badań umiejętności matematycznych uczniów na I i II etapie kształcenia