„Obyś cudze dzieci uczył…” – przekleństwo, czy pasja? Wychowawca z pasją cz. II

Margaryta Orzechowska

Autor: Margaryta Orzechowska

Dodano: 6 sierpnia 2019
Wychowawca z pasją 2

Skąd czerpać energię do pracy wychowawczej, jak sobie pomóc i czy naprawdę nauczyciel musi być chodzącym ideałem bez prawa do błędu? Jeśli poszukujesz odpowiedzi na te i podobne pytania, może znajdziesz je właśnie w tym tekście.

Pozostało jeszcze 96% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 6 sierpnia 2019

Autor: Margaryta Orzechowska

Wychowawca i nauczyciel dyplomowany z 28 letnim stażem. Prowadziła zajęcia z kształcenia zintegrowanego w klasach 1-3 i matematyki w klasach 4-6 w szkole na warszawskim Żoliborzu, a następnie z gimnazjalistami i klasą 7 w Społecznej Szkole Podstawowej Fundacji AlterEdu. Jest autorką i współautorką materiałów dla nauczycieli oraz podręczników, ćwiczeń i zbiorów zadań dla dzieci. Jako członek Pracowni Matematyki przy Instytucie Badań Edukacyjnych uczestniczyła w projekcie Entuzjaści Edukacji – była członkiem zespołu badawczego i współautorką narzędzi badawczych oraz raportów ogólnopolskich badań umiejętności matematycznych uczniów na I i II etapie kształcenia
Sprawdź inne serwisy