Lekcja służy wzbudzeniu refleksji na temat tego, jak organizować życie grupy. Dzięki niej dzieci uczą się identyfikować potrzeby grupy i poszczególnych osób. Ćwiczą umiejętności dokonywania demokratycznych wyborów – podczas zabawy dowiadują się, jak przedstawić program wyborczy.
Pozostało jeszcze 97% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Autor: Olga Sosnowska
Nauczycielka etyki i pedagog w Szkole Podstawowej nr 143 w Warszawie. Przez kilkanaście lat pracowała jako terapeutka i nauczycielka edukacji początkowej dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Ukończyła Wydział Filozofii UW, a następnie kształciła się podyplomowo na Wydziale Psychologii UW w zakresie rehabilitacji dzieci z dysfunkcjami rozwojowymi i na Wydziale Pedagogiki UW w studium edukacji początkowej. W codziennej pracy największy nacisk kładzie na dialog i nawiązanie opartej na zaufaniu relacji z uczniami. Stara się pracować interdyscyplinarnie, pokazując dzieciom powiązania między dziedzinami wiedzy